Bijna op de helft - Reisverslag uit Antilles, Jamaica van Ilse Timmerman - WaarBenJij.nu Bijna op de helft - Reisverslag uit Antilles, Jamaica van Ilse Timmerman - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft

Door: Ilse Timmerman

Blijf op de hoogte en volg Ilse

28 Maart 2014 | Jamaica, Antilles

Nog één week en 4 dagen en dan zit ik precies op de helft van mijn verblijf van Sint Maarten! Het aftellen kan beginnen, want thuis missen dat doe ik toch wel een beetje. Gelukkig gaat de tijd hier erg snel en ik heb genoeg te doen. Vandaar dat mijn volgende reisverslag ook lang op zich liet wachten. Maar hier is hij dan reisverslag nummer twee.

We hebben in deze weken een aantal dingen gedaan. Eén van die dingen is dat we naar de vlindertuin zijn geweest. Het was leuk om hier een keer heen te gaan. Het was niet erg groot maar de rondleiding was mooi en er vlogen mooie vlinders rond.
Iets anders wat we hebben gedaan is het lopen van de pic paradic. Dit is een hike naar het hoogste punt van Sint Maarten. Dit was wel wat spectaculairder dan de vlindertuin. Het was namelijk een beste klim omhoog met een super mooi uitzicht! Daarnaast heb je ook weer eens iets actiefs gedaan (iets waar we hier niet zoveel aan toe komen).
Eigenlijk waren dit dan ook meteen de uitstapjes die we gedaan hebben.

Hiernaast was het voornamelijk stappen, stranden en genieten! Dit is iets wat je op Sint Maarten natuurlijk ieder moment doet, wanneer we hier de gelegenheid toe hebben.

Nou en mijn stage word iedere week weer leuker omdat ik steeds weer meer mag. Ik heb mijn eigen patiënten waar ik de hele dag voor zorg en die kinderen blijven erg leuk! Denk dat ik het wel erg leuk vind om later op een kinderafdeling te gaan werken. Het enige mindere hier aan mijn stage is dat je ook nog aan je school opdrachten moet werken. Dat is wel iets waar ik mij erg toe moet zetten, maar ja ook dat hoort er helaas bij!

Nog 4 dagen en dan komt mijn vriendinnetje Karlijn naar Sint Maarten toe! Dit is wel iets waar ik erg naar uitkijk! Haar laten zien hoe ik hier leef en hoe mooi het hier is. Die twee weken vakantie zijn natuurlijk leuk, maar helemaal als ik dat met een vriendin kan vieren!

Tot snel Karlijn! Heb er echt heel veel zin in!

  • 28 Maart 2014 - 21:49

    Karlijn:

    Dikke smakkerd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jamaica, Antilles

Ilse

Hallo Allemaal, Ik doe de opleiding verpleegkunde en ga mijn examen stage doen in Sint Maarten. Dit ga ik doen in het ziekenhuis op de kinderafdeling. Ik verblijf hier 4,5 maand met twee vriendinnen. Met dit reisdagboek kunnen jullie ons volgen terwijl wij in Sint Maarten zijn! Tot over 4,5 maand! Liefs

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 6084

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 17 Juni 2014

Sint Maarten

Landen bezocht: